שאלות נפוצות

בסיום ההזמנה תקבלו מאיתנו מייל אישור הזמנה.
 עם צאת הזמנתכם להפצה,  תקבלו לנייד הודעת טקסט מחברת השליחויות שלנו עם מספר מעקב
שם תוכלו לעקוב בזמן אמת אחר סטטוס המשלוח.

בכל שאלה לגבי ההזמנה שלכם תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות שלנו בצ'ט באתר או במייל
.info@refeel.co.il

ימי פעילות שירות המשלוחים הם:  א’-ה’. שעות פעילות שירות המשלוחים משתנות
בהתאם לאזור המשלוח
.

3-7 ימי עסקים ברוב אזורי הארץ, ללא אזורים מרוחקים כגון
יישובים מרוחקים מערים מרכזיות, ישובים מעבר לקו הירוק, קיבוצים.

אספקה ליישובים מרוחקים הינה כ-14 ימי עסקים.

הזמנות מוסדיות ומוצרים בהזמנה מיוחדת עד 14 ימי עסקים, בכפוף לתקנון.

יש לנו מספר אפשרויות לאיסוף או משלוח לבחירתכם:
-משלוח לנקודות איסוף – 20 ₪
-שליחות עד לבית – 35 ₪

עלויות המשלוח המפורטות לעיל אינן כוללות הובלה חריגה (הובלה הדורשת כוח אדם נוסף או אמצעים מיוחדים) ו/או משלוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

 

אנחנו עובדים עם חברת שילוח עם פריסה רחבה כדי להגיע עם המוצרים שלנו לכל חלקי הארץ.
במקרים חריגים אנחנו נשלח את הזמנתכם באמצעות דואר ישראל.

על אף האמור לעיל, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית)

חשוב לנו שתהיו מרוצים עם רכישתכם באתר. במידה ואתם מעוניינים להחזיר מוצר יש לפנות אלינו בהקדם דרך טופס יצירת קשר או במייל info@refeel.co.il.

עד 14 ימי עסקים מקבלת אישור ההזמנה או המוצר בפועל (המאוחר מבניהם). בכפוף לתקנון.

זכות הביטול אינה תקפה במקרים הבאים:

מוצרים שיוצרו בהזמנה אישית עבור הלקוח ו/או מוצרי היגיינה נשית

במידה ותרצו להוסיף מוצר לאחר השלמת הרכישה באתר ו/או לבטל מוצר ו/או הזמנה,  צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל info@refeel.co.il בהקדם האפשרי, בצירוף מספר ההזמנה ושמכם. ברגע שההזמנה נשלחה, אין באפשרותנו לבטל הזמנה עד לחזרתה אלינו.